مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-07سياسي

درخواست ایران از فرمت مسکو برای کمک به زلزله زدگان افغانستان 


نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان اظهار داشت: ایران از اعضای فرمت مسکو در خواست می کند تا نسبت به انتقال کمک های انسان دوستانه به مردم ولایت هرات (افغانستان) اقدام کنند.

- نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان اظهار داشت: ایران از اعضای فرمت مسکو در خواست می کند تا نسبت به انتقال کمک های انسان دوستانه به مردم ولایت هرات (افغانستان) اقدام کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان در توییتی نوشت: جمهوری اسلامی ایران از اعضای فرمت مسکو درخواست دارد نظر به لزوم فعال سازی کارکرد کمیته تماس منطقه ای و با توجه به فوریت انتقال کمک های انسان دوستانه به مردم ولایت هرات نسبت به هدایت کمک های خود از طریق امکانات مرزی نزدیک در مرزهای خراسان رضوی و خراسان جنوبی مشارکت جویند.

همچنین سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز همدردی با قربانیان و خسارت دیدگان زلزله هرات، آمادگی دارد در چارچوب همکاری های انساندوستانه و بیانیه غازان از طریق ‎کمیته تماس منطقه ای نسبت به پذیرش و هدایت کمک های بین المللی اقدام نموده، خدمات مرزی خود برای انتقال کمک های بشردوستانه را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ایران از فرمت مسکو برای کمک به زلزله زدگان افغانستان 

درخواست ایران از فرمت مسکو برای کمک به زلزله زدگان افغانستان